نتایج اسمکدان 12 مارس
سریال.قالب.نرم افزار.موزیک.کلیپ.فیلم.مطلب و ....
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
نویسنده : MOSLEM

دنیل برایان به رینگ اومد و گفت که نمی تونه موفقیت پارسالش در رسلمنیا رو تکرار کنه اما میخواد کمربند اینترمانترینتال رو مثل مستر پرفکت، ریکی استیم بوت، برت هارت،شاون مایکلز و رندی سویج به دست بیاره.برایان گفت تاتل بین قاره ای تنها تایتلیه که در طول کریرش در دبلیو دبلیو ای به دست نیاورده. برایان به صورت رسمی به مسابقه لدر مچ در رسلمنیا سر کمربند بین قاره ای اضافه شد و این خبر موجب شد که قهرمان کمربند بین قاره ای یعنی بد نیوز برت با یک میکروفون وارد سالن بشه.
برت گفت که بعد از رسلمنیا قهرمان خواهد بود.زیگلر میاد و به برت میگه تو بعد از رسلمنیا قهرمان نیستی ولی من هستم. لوک هارپر به رینگ میاد. مایکل کول میگه که اون یک اسب سیاه در مسابقه لدر مچ خواهد بود.لوک هرپر هم ادعای قهرمانی بعد از رسلمنیا رو می کنه.دین امبروز هم با میکروفون به رینگ میاد و میگه که کشتیگیرانی که در رینگ هستن اشتباه می کنن.استارداست هم به رینگ میاد و بعد هم ارتروت میاد و با کمربند بین قاره ای که دزدیده مقابل ورودی سالن می ایسته و میگه که قهرمان اونه و بعدش هم درگیری بین کشتیگیران شروع میشه.

-قهرمانان تگ تیم در بکستیج هستن و برای مسابقه تگ تیم 8 نفره امشب هماهنگ میشن.
-پرومو لوس ماتادورس برای کمربند های تگ تیم

مسابقه اول
لوس ماتادورس و تایسون کید و سزارو در برابر اوسوز و کوفی کینگستون و خاویر وودز
برنده:لوس ماتادورس و تایسون کید و سزارو
-ویدیو ای از درگیری روسف و جان سینا در راو پخش میشه
رنه یانگ در بکستیج با میز و دیمین میزداو مصاحبه می کنه. یانگ میگه که رایبک یکی از مورد علاقه ها در بتل رویال آندره د جاینت است و از میز و میزداو در مورد رایبک می پرسه که نظر میز با دیمین میزداو یکسان نیست.

مسابقه دوم
رایبک در برابر میز
برنده:رایبک با اجرای شل شاک

رومن رینز به رینگ میاد و ویدیو ای از حرف های پول هیمن و براک لزنر در راو پخش میشه.
رینز میگه پول هیمن میگه که خانواده من  رو میشناسه اما در واقع هیمن فقط اون هارو تحقیر می کنه اون به من میگه که نمیتونم ولی من میتونم و باید به این باور داشته باشد. تم سانگ مارک هنری به صدا در میاد.و هنری برعد از چند ماه دوباره به رینگ میاد. اون میگه که داشتم حرفات رو گوش میدادم تو کمدین خوبی هستی هیمن روی تو اثر گذاشته. هنری میگه تو نیمیتونی لزنر رو شکست بدی لزنر دست من رو شکست و نزدیک بود با اف فایوی که روی زمین روم اجرا کرد بمیرم! هنری میگه آیا احترامی که بهت میزارن واقعیه؟اگه به من احترام مییزارن خودم کسبش کردم نه اینکه کسی اون رو برام از بقیه بخواد.رومن رینز میره که از سالن خارج بشه اما مارک هنری مانع میشه و می گه مشکل شما جوان ها اینه که حرف ما رو درک نمی کنید و بعد هم رومن رینز رو هل میده که رینز با یک سوپرمن پانچ پاسخ میده. مارک هنری از رینگ خارج میشه اما رومن رینز میره و یک اسپیر هم بهش می زنه.

در وضعیت مارک هنری توسط پزشک ها چک میشه. رنه یانگ از هنری درباره رینز می پرسه و مارک هنری میگه که شاید از لزنر ببره اما مطمئن نیستم

-مایکل کول از رندی اورتون درباره رابطش با آتوریتی می پرسه و رندی هم میگه من نقشه ای کشیدم و اون رو اجرا کردم. من از بازی های فکری خوشم میاد.کول میگه چرا به ست رولینز برای بردن از رومن رینز کمک کردی و اورتون هم میگه رابطه من با رینز خوب نبود و من از اینکار برای جلب اعتماد رولینز استفاده کردم و از اینکه رولینز رو زدم احساس خیلی خوبی دارم. من در راو هفته بعد با رولینز فیس تو فیس میشم و اون و برای رسلمنیا 31 چلنج خواهم کرد.

 مسابقه سوم
دنیل برایان و دولف زیگلر و دین امبروز در برابر لوک هارپر و بدنیوز برت و استارداست
زیگلر زیگ زگ رو روی لوک هارپر انجام داد و رفت برای کاور اما دنیل برایان بدون اینکه زیگلر بخواد باهاش ترک کرد و با انجام رانینگ های نی هارپر رو پین کرد
برنده: برایان و امبروز و زیگلر

بعد از مسابقه مایکل کول به رینگ اومد تا با دنیل برایان مصاحبه کنه. کول به دنیل بخاطر برنده کردن تیمش تبریک گفت. زیگلر گفت که دنیل پیروز نشد بلکه پیروزی رو دزدید. زیگلر به دنیل میگه که نمی تونه به اندازه پارسال خوش شانس باشه و الان هم نتونست تو مسابقه مثل بقیه خوب کار کنه و با تگ کردن بدون اینکه من بخوام خودنمایی کرد. امبروز میاد و حرف های زیگلر رو تایید می کنه.امبروز و زیگلر سالن رو ترک می کنن و اسمکدان ایر آف میشه



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ برای هواداران کشتی کج طراحی شده(عکس،کلیپ،بیوگرافی و...)در اختیار شما. امید وارم لذت ببرید.wwe-rock